All 8 movie Reviews


Societal Puppeteer Societal Puppeteer

Rated 4.5 / 5 stars

Spiffy!

Nice series you got going here.
Get yourself some space dude, you need a site putting up. :D

Cheers

John


People find this review helpful!

Slaughtered by the DotCom Slaughtered by the DotCom

Rated 4.5 / 5 stars

Hahah.. The industry as a whole outlined in one fi

LM.

Nice work, the music really carried it along.. :)

I never saw or hear of the homegrocery thing because I'm in the Uk, but we've had similar flops with firms not fully grasping the dot com thing and crashing spectacularly.

Sorry to hear you lost the cash on it, but hell, you wouldn't have been inspired to make such a spiffy movie otherwise..

Well done that man..!

Cheers

John



Interrogation of Dead Guy Interrogation of Dead Guy

Rated 3.5 / 5 stars

Nicely done..

Great movie, the style was almost reminicent on Jhonen Vasquez in a quiet way.

The sound clip at the end took me by surprise and added an extra element to the film. :)

The only thing that went agaisnt it was the blatent use of Flash's library sounds.

They sounded great when flash was first invented, for a few weeks, but now they just hurt peoples heads. A suggestion would be to search around for free wavs, as there's a wealth of sound Fx out there from cartoon "boing" effects to Lightning and Weapons fire.

Seacrh around, or make your own, the 'flash' sounds detract from what would otherwise be a great movie. :(

Cheers

John


MakoSucks responds:

well i took your adivec the first time i heard it back in 2001 and my other movies used great new sounds! too bad they sucked and i either removed them or they got blammed! fock


how2getyourmovie votedoff how2getyourmovie votedoff

Rated 5 / 5 stars

.....

Hey. It's worth a shot.. :)

Alas, I jest.

This is true art , it's making a statement and deserves to stay.. :)

Cheers

John



A Hostage Situation A Hostage Situation

Rated 4.5 / 5 stars

Just coughed a mouthful of hot tea onto my lap.

I guess FilteredJava must have been watching a different movie, since I didn't hear any music.

Still, the lungs were unexpected enough for me to blow a hot drink through three orifices simultaneously, so that can't be a bad thing.

For the size of the load it packs a punch worthy of a 9.!!

Ah well. I can't figure out why FruitJuice took offece, it's a great first attempt, keep up the great work, I'll be looking out for the second.. :)

Cheers

John


Seawana responds:

Hot tea up the nose? Ouch. :-)

I try to keep file sizes as small as possible. Personally, I despise it when some doofus with a T1 decides to add a 4 minute high quality song over the credits. Sheeesh.

Anywho, glad you enjoyed it. Hopefully my next movies will pack a good humor punch too.


weird shit V weird shit V

Rated 3.5 / 5 stars

Planet of the instant cream of wheat.

Yeah, nicely done. .Haha. I'm not too sure about who exactly it was in the egg, or indeed who anyone else was, but the musical Cream of wheat at the end more than made up for any confusion.:)

Nicely done. Don't hang up the mouse yet, your best work is still to come..! ;) HAHAHA..

Cheers

John



Life of Strawberry Clock Life of Strawberry Clock

Rated 4 / 5 stars

Who's the fruitcake?

I don't know who the dude is, I'm not a regular on the portal page, but what the hell, it's funny.

Hey, what can I say, compact humour and fast download. Well worth the wait.. Haha.

Keep up the great work, okay, the graphics need a bit of tweaking, but well done in the humour stakes..! :):):)

Cheers

John



Kitten Kitten

Rated 5 / 5 stars

Astounding!!

The load time was fantastic, the quality was amazing and the humour was razor sharp, keep it up and you'll be rolling in the cash in no time.

Ever considered a job at channel 4?